Sider

onsdag 18. november 2015

my place

Dette er myplace bildet mitt.
jeg valgte dette bildet for det er veldig rent og det er en del luft i bildet, når jeg skulle ta myplace bildet tenkte jeg på hvordan jeg skulle finne ut hvor mitt sted var og fant ut at mitt sted var et sted som var mye luft der jeg kan tenke og føler at ting er lett.Så mitt sted er ikke et bestemt sted, men de forskjellige stedene med mye pusterom og et veldig enkelt sted der jeg får tenke alene på alt som kommer i tankene mine og dermed kom jeg frem til dette. jeg hadde flere tanker om hva myplace bildet kunne være, men alle de stedene har en del som får meg til å føle det samme,
Jeg brukte tankekart for å prøve å finne ut av hvem sted det var som kunne fortelle om myplace
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar