Sider

søndag 29. november 2015

#mystyle

Dette er det ferdige resultatet av mystyle og de forskjellige oppgave vi har fått innenfor den oppgaven her var color, typo, selfie og my place. når jeg skulle sette sammen bildene mine til mystyle fant jeg ut at jeg ikke var helt fornøyd med farge bildet og byttet det ut med et bilde av en sommerfugl for jeg likte fargene som er i den.
til det valgfrie oppsette av mystyle fant jeg ut at jeg ville at de bildene jeg likte best skulle visses etter størrelse på hvem jeg likte mest og minst  og sette de på en måte jeg likte ganske godt. jeg valgte å lage en type mørk gjennomsiktig farge over bildet mitt så det ble en firkant i midten av hele bildet mitt, på det øverste bildet har jeg lagt den mørkere farge over  kantene men på de nederste har jeg lagt det i midten så det dekket ansiktet og typoen mest. jeg ble veldig fornøyd med det ferdige resultatet på den måten at jeg likte firkanten i midten og det ga en type effekt i bildene sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar